VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI, během poslední doby se na českém trhu objevily výrobky LOWRANCE, SIMRAD a B&G prodávané prodejci převážně přes internet či z individuálního dovozu.Ve snaze ochránit naše zákazníky, upozorňujeme na následující: Reklamaci či opravu lze uplatnit pouze na výrobky, které do ČR dovezla firma Bohemia Marine a které kupující zakoupil u autorizovaného prodejce výrobků.U jiných než na našich stránkách uvedených prodejců NEGARANTUJEME prodej produktů s instalovaným českým jazykem,či manuálem v českém jazyce, jelikož tyto jsou vlastnictvím Bohemia Marine a jsou tak instalovány / vkládány pouze k produktům, které pocházejí z oficiální české distribuce. Případná další instalace českého jazyka či dodání manuálu je zpoplatněno.

Závada

Občas se prostě nezadaří a dojde k nějaké závadě. Co s tím?

 

Produkt je z české distribuce:
  • Pokud se jedná o produkt z české distribuce, který je v záruční lhůtě, stačí jej jednoduše zaslat nejdříve prodejci, u kterého byl zakoupen, aby mohlo být započato reklamační řízení.
  • Pokud je vadný produkt v záruční lhůtě, standardně řešíme jeho reklamaci jednoduše výměnou za nový kus. Toto platí pouze v případě, že máme vybraný produkt skladem. Pokud ne, zažádáme o něj u výrobce a musíme tak počkat na jeho doručení. Samozřejmostí je ale u nás dodržení zákonné lhůty na vyřízení reklamace. Musí být ale dodrženy veškeré postupy k započetí řízení reklamace, které případně najdete zde.
  • Pokud dojde k poškození či vadě vlastním přičiněním ( např.rozbitý displej) během prvních pěti let po zakoupení, nabízíme našim zákazníkům možnost upgradu na technologii aktuálního modelu za zvýhodněnou cenu.

 

 

Produkt je ze zahraničí:
  • Pokud se jedná o produkt ze zahraničí, který je v záruční lhůtě, je nutné jej zaslat nejdříve prodejci, u kterého byl zakoupen, aby mohlo být započato reklamační řízení.
  • Globální servis - Značky v našem portfoliu jako je např.Lowrance, Simrad či B&G nabízí svým zákazníkům globální servis.My ale jakožto česká společnost se musíme řídit občanským zákoníkem naší země a ta je tomuto programu nadřazena. Z legislativního pohledu totiž musíte závadný produkt nejdříve reklamovat u prodejce, u kterého jste produkt zakoupili (tedy v zahraničí). Proto skutečně nemůžeme přijímat k reklamaci zboží, které jsme nedodali našim prodejcům. Pokud tedy vlastníte produkt ze zahraničí, budete muset uplatnit reklamační řízení tam.