Echolot ze zahraničí
Zakoupili jste produkty LOWRANCE, SIMRAD či B&G ze zahraničí nebo takový nákup zvažujete?
V tom případě si Vás dovolujeme upozornit na následující:
- Reklamaci či servisní opravu lze uplatnit pouze na výrobky, které do ČR dovezla firma Bohemia Marine a které kupující zakoupil u autorizovaného prodejce výrobků. Důvod je jednoduchý - Z legislativního pohledu totiž musíte závadný produkt nejdříve reklamovat u prodejce, u kterého jste produkt zakoupili. Proto skutečně nemůžeme přijímat k reklamaci zboží, které jsme nedodali našim prodejcům. Pokud tedy vlastníte produkt ze zahraničí, budete muset uplatnit reklamační řízení tam.
- U jiných než na našich stránkách uvedených prodejců NEGARANTUJEME prodej produktů s instalovaným českým jazykem,či manuálem v českém jazyce, jelikož tyto jsou vlastnictvím Bohemia Marine a jsou tak instalovány / vkládány pouze k produktům, které pocházejí z oficiální české distribuce.
- Případná další instalace českého jazyka či dodání manuálu je zpoplatněno. Výše poplatku se odvíjí od zakoupeného modelu.
DOVOZ PRODUKTŮ Z AMERIKY
- Produkty z USA jsou opatřeny GEOFENCINGem, což je ochrana výrobce před dovozem produktů z Ameriky do Evropy. V praxi to znamená, že jakmile si echolot zakoupený v USA ověří lokaci v Evropě, uzamkne GPS a další důležité funkce. Nový majitel pak následně musí zažádat o odblokování přístroje - toto odblokování je však zpoplatněno a nelze jej obejít, jelikož odblokování provádí přímo výrobce. Poplatky za odblokování navíc u dražších přístrojů (napr. Lowrance Elite FS či HDS) mnohdy dosahují desítek tisíc a nový majitel tak ve finále kolikrát zaplatí za echolot z USA více, než je jeho doporučená prodejní cena v ČR.