Lodě a příslušenství, Strana 2
Značky

Zipwake Series S, první levný systém dynamického řízení trimů na světě, obsahuje nejmodernější rodinu odolných, rychle působících interceptorů. Systém je plně automatický. Výrazně snižuje zvyšuje výkon lodi, pohodlí a bezpečnost při akceleraci, zatáčení nebo jízdě po moři přičemž současně výrazně snižuje spotřebu paliva.

Interceptory ve tvaru tunelu poskytují dokonalé řešení vztlakové síly pro trupy s tunely na propeler. Na rozdíl od přímých interceptorů umožňuje konstantní poloměr zakřivení tunelového interceptoru montáž nad vrtulovým tunelem k úplnému nebo částečnému využití jinak nevyužité části paprsku pro generování vztlaku.
Tři modely tunelových interceptorů s různými poloměry, R500, R600 a R800, zajišťují, že většinu tunelů pro vrtule lze zakrýt se zanedbatelnou odchylkou mezi zakřivením trupu a interceptoru. Tunelové interceptory mohou být zahrnuty do nových instalací nebo dodatečně namontovány na již nainstalované systémy.

Interceptory ve tvaru tunelu poskytují dokonalé řešení vztlakové síly pro trupy s tunely na propeler. Na rozdíl od přímých interceptorů umožňuje konstantní poloměr zakřivení tunelového interceptoru montáž nad vrtulovým tunelem k úplnému nebo částečnému využití jinak nevyužité části paprsku pro generování vztlaku.
Tři modely tunelových interceptorů s různými poloměry, R500, R600 a R800, zajišťují, že většinu tunelů pro vrtule lze zakrýt se zanedbatelnou odchylkou mezi zakřivením trupu a interceptoru. Tunelové interceptory mohou být zahrnuty do nových instalací nebo dodatečně namontovány na již nainstalované systémy.

Interceptory ve tvaru tunelu poskytují dokonalé řešení vztlakové síly pro trupy s tunely na propeler. Na rozdíl od přímých interceptorů umožňuje konstantní poloměr zakřivení tunelového interceptoru montáž nad vrtulovým tunelem k úplnému nebo částečnému využití jinak nevyužité části paprsku pro generování vztlaku.
Tři modely tunelových interceptorů s různými poloměry, R500, R600 a R800, zajišťují, že většinu tunelů pro vrtule lze zakrýt se zanedbatelnou odchylkou mezi zakřivením trupu a interceptoru. Tunelové interceptory mohou být zahrnuty do nových instalací nebo dodatečně namontovány na již nainstalované systémy.

Dynamic Trim Control System řady E je rozvinutou verzí úspěšné řady S, která zahrnuje nejmodernější rodinu velkých odolných, rychle působících interceptorů, které jsou perfektně navrženy pro větší lodě, od 15m do 30m délky. Unikátní 3D ovládání s velkým displejem poskytují uživateli bezkonkurenční, uživatelsky přívětivé, intuitivní a přesné ovládání běžícího trimu, kýlu nebo kurzu. Systém je plně automatický a výrazně zvyšuje výkon lodi, pohodlí a bezpečnost, přičemž zároveň snižuje spotřebu paliva.

Dynamic Trim Control System řady E je rozvinutou verzí úspěšné řady S, která zahrnuje nejmodernější rodinu velkých odolných, rychle působících interceptorů, které jsou perfektně navrženy pro větší lodě, od 15m do 30m délky. Unikátní 3D ovládání s velkým displejem poskytují uživateli bezkonkurenční, uživatelsky přívětivé, intuitivní a přesné ovládání běžícího trimu, kýlu nebo kurzu. Systém je plně automatický a výrazně zvyšuje výkon lodi, pohodlí a bezpečnost, přičemž zároveň snižuje spotřebu paliva.

Dynamic Trim Control System řady E je rozvinutou verzí úspěšné řady S, která zahrnuje nejmodernější rodinu velkých odolných, rychle působících interceptorů, které jsou perfektně navrženy pro větší lodě, od 15m do 30m délky. Unikátní 3D ovládání s velkým displejem poskytují uživateli bezkonkurenční, uživatelsky přívětivé, intuitivní a přesné ovládání běžícího trimu, kýlu nebo kurzu. Systém je plně automatický a výrazně zvyšuje výkon lodi, pohodlí a bezpečnost, přičemž zároveň snižuje spotřebu paliva.